Superficie terrestre ye una espresión utilizada davezu, inclusive en contestos científicos,[1] pero que presenta una cierta ambigüedá. Puede referise tantu a la totalidá de la superficie de la Tierra, definida geométricamente pol geoide; como namái a dalguna de los sos partes, especialmente a la parte superficial de la litosfera. Inclusive nesti casu, tampoco hai una precisa identificación del términu, que puede referise tantu a tola denomada corteza terrestre como al so parte más superficial o formación xeolóxica superficial, que la so parte más importante ye'l suelu.
Davezu la espresión "superficie terrestre" utilizar pa referise a esta "superficie sólida" la espresión tierres remanecíes (continentes y islles), como sinónimu de relieve terrestre. Sicasí, cuando s'utiliza pa identificar la superficie del planeta como tal, inclúi a la parte superficial de les mases d'agua que formen la hidrosfera (mares y océanos, agües continentales –ríos, llagos, glaciares–, etc.).
Nun ye avezáu, pero sí se fai en dalgún casu, referise col nome superficie terrestre a la superficie de l'atmósfera en contautu cola litosfera o hidrosfera (tocantes al so estremu opuestu, nun hai una llende o superficie en contautu col espaciu esterior, sinón un gradual enrarecimiento de la materia que compón l'atmósfera nes sos capes esteriores). Tampoco ye avezáu referise con esi nome a los seres vivos que formen la biosfera, y que tienen les distintes partes de la superficie terrestre como les sos biotopos.